Hei, semud!
Hetkel on mul väga kiire, raske ning pingeline aeg. Matemaatika hinne peaks olema väljas, aga siiani seda pole olnud õpetajal võimalik teha. Seega seal on toimetamist ja mitte vähe. Käisin ruutvõrratusi vastamas sain peaaegu kolme. Keemia töö oli hiljuti, seal jäi ainult üks punkt kolmest puudu. Üks õnnetu punkt... . P.S hakkan vigade parandust tegema ja siis märkan hooletus vigu. Oeh ei ole üldse lihtne. Katsuge maja ehitada ilma vundamendita. Just minul see puudubki. 9 klass LÕK-ga lõpetanud, noo mis vastavad teadmised ma sealt ikka sain. Jah, kutsekooli mingisuguse lihtsa eriala peale minnes ei ole küll midagi.
On ikka raske! Kuid alla ei anna! Sellisel juhul peab kool mu ise välja viskama. Kui ma saan matemaatika korda, on kõik hästi. Keemia üks töö - ei ole hullu. See kümnes klass võiks juba läbi olla, siis läheks juba lihtsamaks... äkki.. ma loodan... . Ükskõik kuidas, aga selle kooli ma tahan ära lõpetada.
Reaalainetes mul sõnaotseses mõttes põhja all ei ole. Jääbki vaid see, mille suudan selle õppeaasta jooksul endale omandada minu vundamendiks. Ning loomulikust ma-ei-tea-kust mul ka ei tule. K.a ei ole ma harjunud sellega tegelema. LÕK läbinuna oli minu areng, mis mulle pakuti väga minimaalne. Põhimõtteliselt kuuenda klassi matemaatika materjalidest me üle ei läinud.. võib olla oli midagi seitsmenda klassi omast, ma ei mäleta.. kuid niiviisi 9 klassi lõpuni. Eksami tegingi ümbermõõdu, harilikude murdude peale jne. Nende algteadmistega ei tee ma nüüd gümnaasiumis eriti midagi. Mis on minu jaoks kurb... ja raske.
Oma loomult olen ma juba lapsest saati loominguline. Kuid ka selle arendamiseks on mul vaja kõige pealt gümnaasiumi, eks siis vaatab mis edasi saab.
Hetkel on mul väga kiire, raske ning pingeline aeg. Matemaatika hinne peaks olema väljas, aga siiani seda pole olnud õpetajal võimalik teha. Seega seal on toimetamist ja mitte vähe. Käisin ruutvõrratusi vastamas sain peaaegu kolme. Keemia töö oli hiljuti, seal jäi ainult üks punkt kolmest puudu. Üks õnnetu punkt... . P.S hakkan vigade parandust tegema ja siis märkan hooletus vigu. Oeh ei ole üldse lihtne. Katsuge maja ehitada ilma vundamendita. Just minul see puudubki. 9 klass LÕK-ga lõpetanud, noo mis vastavad teadmised ma sealt ikka sain. Jah, kutsekooli mingisuguse lihtsa eriala peale minnes ei ole küll midagi.
On ikka raske! Kuid alla ei anna! Sellisel juhul peab kool mu ise välja viskama. Kui ma saan matemaatika korda, on kõik hästi. Keemia üks töö - ei ole hullu. See kümnes klass võiks juba läbi olla, siis läheks juba lihtsamaks... äkki.. ma loodan... . Ükskõik kuidas, aga selle kooli ma tahan ära lõpetada.
Reaalainetes mul sõnaotseses mõttes põhja all ei ole. Jääbki vaid see, mille suudan selle õppeaasta jooksul endale omandada minu vundamendiks. Ning loomulikust ma-ei-tea-kust mul ka ei tule. K.a ei ole ma harjunud sellega tegelema. LÕK läbinuna oli minu areng, mis mulle pakuti väga minimaalne. Põhimõtteliselt kuuenda klassi matemaatika materjalidest me üle ei läinud.. võib olla oli midagi seitsmenda klassi omast, ma ei mäleta.. kuid niiviisi 9 klassi lõpuni. Eksami tegingi ümbermõõdu, harilikude murdude peale jne. Nende algteadmistega ei tee ma nüüd gümnaasiumis eriti midagi. Mis on minu jaoks kurb... ja raske.
Kommentaarid
Postita kommentaar